2011. október 11., kedd

Tanagurai dallamok

A masfel oranyira fekvo Tanagura kornyeken jartunk a mostani hosszu hetvegen (mert ismet harom napos hetvege volt, ezuttal a sport es egeszseg napja - taiiku-no-hi - alkalmabol; mondom en, hogy el vagyunk eresztve szabadsaggal), ahol a termeszet rogtonzott tarlatanak megtekintese mellett egy taiko-fuvola eloadast is meghallgattunk, belecsoppentunk ugyanis a helyi aki-matsuri-ba, amit fordithatunk oszkoszonto unnepnek is. Teritem a latvanyt hozza.















Egy kis szake az isteneknek...











6 megjegyzés:

  1. milyen aranyos kep ez a ferjedrol :-))

    VálaszTörlés
  2. Nádszál-kisasszony... akarom mondani asszony, marha jól nézel ki! :)
    PuKi

    VálaszTörlés
  3. Gabi!

    Mi az a virag az 5. kepen? Ilyet Koreaban is lattam szinte ret nagysagu mennyisegben mas szinben.

    VálaszTörlés
  4. Orsi, Kinga, koszi!
    Anna? A virag nevet nem tudom, de mifelenk is eleg elterjedt - en meg csak ebben a szinben lattam. Jo kis bohokas!

    VálaszTörlés
  5. Arcok a tömegből. Imádtam fényképezni én is. Jó, hogy kicsit az én szemem a te szemed is!

    VálaszTörlés
  6. Olyan klassz, és szép képeket készítesz! És olyan jó látni Titeket is rajuk :)

    VálaszTörlés